Praktiske informationer

Alle er velkomne

Festivalen er for Gospel-kids grupper, alle øvrige kor og grupper, børne- og juniorklubber, Gospel-kids korledere og alle andre sangglade - også for dig, som ikke har prøvet at synge i kor før. Alle er velkomne!

Tider

Ankomst: Fredag d. 27. januar kl. 18.30

Koncert: Lørdag d. 28. marts kl. 19.00

Adresse

Bethesda
Rømersgade 17
1362 Kbh. K

Festival-leder

Musikkonsulent Filip Skjerning
Email: filip(at)im-musik.dk
Tlf. 2993 6996

Festival t-shirt

Alle børn og medvirkende får en festival t-shirt. Vælg hvilken størrelse t-shirt du ønsker ved tilmelding. Størrelsen er kun vejledende; du vil få en t-shirt, der passer til dig.

Minde-cd

Der bliver optaget en minde-cd ved koncerten, som kan bestilles ved tilmelding for 75 kr. Cd'en bliver sendt, når den er færdig - ca. en måned efter Gospel-kids Festival.

Noder til sangene

Noderne til de tre nye sange til Gospel-kids Festival 2017 kan du bestille ved tilmelding for 25 kr. for et sæt.

Du får ikke brug for noderne på Gospel-kids Festival, så du får en kuvert med noderne med hjem fra festivalen.

Udvalgte noder på øvrige sange brugt ved festivalen kan købes ved koncerten lørdag aften.

3 spritnye sange og ny opsamlings-cd

Igen i år har vi skrevet tre nye sange til festivalen, og udover det udgiver Gospel-kids en opsamlings-cd med re-miksede og re-masterede sange fra de foregående tre festivaler - og selvfølgelig også de tre helt nye sange fra 2017. 12 fede sange i alt! Cd’en koster 125 kr. og kan bestilles, når du tilmelder dig, eller du kan købe den på festivalen. Alle sangene, både de tre nyskrevne og de gamle, kan også fås som singback til 125 kr. Efter festivalen koster begge cd’er 150 kr. pr. stk.
Ved køb af både minde-cd og opsamlings-cd ved tilmelding eller på festivalen får du begge dele for 175 kr.

Medbring

Sovepose, madras/liggeunderlag, toiletsager, hjemmesko og udendørstøj.

Der kan ikke købes slik på festivalen, men der bliver mulighed for at handle i en 10'er-butik ved siden af Bethesda lørdag eftermiddag. Medbring max. 30 kr.

Inddeling i grupper

Alle deltagere inddeles i grupper efter hvilken klasse, børnene går i: 1. - 4. klasse og 5. - 7. klasse. Børnene spiser sammen i grupperne. Der er en voksen i alle grupper. På tilmeldingen kan man skrive en eller to, som man gerne vil i gruppe med. Er der forskel i alder, er man velkommen til at følges ad hos de yngste. For at følge programmet for de store, skal man gå i 5.-7. klasse.

Overnatning

Alle bliver indkvarteret i tre lokaler (pigerne i to lokaler efter klassetrin og drengene i ét lokale). Man skal medbringe madras/liggeunderlag til at sove på.

Hentning på Nørreport Station

Børn, der kommer alene med toget, kan blive hentet på Nørreport Station, foran kiosken. Dette markeres på tilmeldingen.

NB! Det er vigtigt at give besked om afbud, så vi ikke skal bekymre os, hvis børnene ikke ankommer ved stationen.

Deltagerbrev

Sendes pr. mail ca. en uge før festivalen til den mailadresse, du skriver på ved tilmelding.

Deltagerliste

Alle deltagere får en liste over, hvem der er tilmeldt festivalen. Listen indeholder fornavn, efternavn, telefonnummer, adresse og klassetrin. På den måde kan man se, om man kender en, der skal med og evt. arrangere fælleskørsel. Skriv en mail til musik(at)imh.dk hvis du ikke ønsker dine oplysninger på listen.

Flyers og plakater

Hent flyeren her.

Hent plakaten her.

Trykte flyers og plakater kan rekvireres på musik(at)imh.dk.

 

Flyer

Plakat