Du kan tilmelde dig her på festivalsiden fra mandag den 26. januar 2026 kl. 16.00.
Du skal betale med dankort ved tilmelding. Pengene trækkes, når vi fakturerer sidst i februar/marts.
Når du er tilmeldt, får du en mail med bekræftelse på tilmeldingen.
Hvis festivalen bliver fyldt, forsvinder punktet med deltagelse i festivalen fra tilmeldingen, og du kan i stedet vælge at komme på venteliste. Pengene trækkes ikke på dankort, før man får plads på festivalen.
På denne talon kan du se, hvad du bliver spurgt om ved tilmelding. Hvis du har aftalt med din leder om at tilmelde dig, kan du udfylde denne talon og sende den til din leder.
Pr. barn: 460 kr.
Pr. voksen: 225 kr.
Onsdag den 4. februar.
Pga. ekstra administration tillægges gebyr efter 4. februar:
Kor og klubber opfordres til at søge tilskud ved kommune, menighedsråd eller det lokale IM-/LM-arbejde.
Hvis du har aftalt med din leder, at gruppen/kirken/klubben skal betale for dig, er der et felt på tilmeldingen, hvor du kan skrive navn, adresse og mailadresse på den, som skal betale, så mailer vi din faktura til personen.
Hvornår åbner tilmeldingen?
Tilmeldingen åbner mandag den 26. januar kl. 16 her på siden.
Linket til tilmeldingen kommer her på hjemmesiden.
Tilmelding kun fra computer
Vi oplever problemer med betaling ved tilmelding fra iPads og telefoner, derfor vil vi bede jer om at tilmelde fra en computer.
Tilmelding
Ved tilmelding skal du skrive dit navn, adresse, telefonnummer, mailadresse, klassetrin og vælge t-shirt størrelse, og du skal betale for festivalen.
Brug en anden mail end hotmail
Vi oplever problemer med hotmail. De kommer i spam eller når ikke frem.
Brug ikke specielle tegn
Tilmeldingssystemet kan desværre ikke håndtere brug af specielle tegn som fx omlyd. Efter tilmelding kan du sende en mail til Birthe, så retter hun navnet, så det står rigtigt på deltagerliste og navneskilt.
Betaling
Du kan betale med dankort ved tilmelding. Pengene trækkes, når vi fakturerer sidst i februar/marts.
Hvornår hæver I pengene?
Vi hæver først pengene sidst i februar/marts.
Flere oplysninger - ønsker
Som tilmeldt på festivalen vil du senere få en mail med et link til en formular, som udfyldes med de informationer, vi har brug for. Her kan du skrive ønsker til indkvartering, oplysninger om fx madallergi m.m., og hvis du ønsker at spise med en af det modsatte køn, kan det skrives på her.
Kan jeg være sikker på, at jeg er tilmeldt?
Når du har afsluttet tilmeldingen, får du en bekræftelse på mail, at din tilmelding er gået igennem.
Jeg kan ikke tilmelde mig
Når tilmeldingen åbner, vil der være meget pres på vores system, så vær tålmodig og prøv igen et øjeblik senere, indtil at der er ”hul” igennem.
Hvis du fortsat oplever problemer med tilmeldingen, så send en mail til Birthe.
Venteliste
Hvis festivalen bliver fyldt, forsvinder punktet med deltagelse i festivalen fra tilmeldingen, og du kan i stedet tilmelde dig ventelisten. Pengene trækkes ikke på dankort, før man får plads på festivalen.
Birthe Simonsen
Kontorsekretær i IM-musik - Tovholder
E-mail, Tlf. 82 27 12 15
