Praktiske informationer

Tider

Ankomst: Lørdag den 4. september kl. 9.00

Koncert: Lørdag d. 4. september kl. 19.00.

Adresse

Bethesda
Rømersgade 17
1362 Kbh. K

Festival t-shirt

Alle børn og medvirkende får en festival t-shirt. Vælg hvilken størrelse t-shirt du ønsker ved tilmelding. Størrelsen er kun vejledende; du vil få en t-shirt, der passer til dig.

Inddeling i grupper

Alle deltagere inddeles i grupper efter hvilken klasse, børnene går i: 1. - 4. klasse og 5. - 7. klasse. Børnene spiser sammen i grupperne. Der er en voksen i alle grupper. På tilmeldingen kan man skrive en eller to, som man gerne vil i gruppe med. Er der forskel i alder, er man velkommen til at følges ad hos de yngste. For at følge programmet for de store skal man gå i 5.-7. klasse.

Afhentning på Nørreport Station

Har I brug for, at deltagere afhentes på Nørreport Station lørdag morgen, bedes I kontakte festivalleder Filip Skjerning senest dagen før festivalen på mail eller tlf. 2993 6996.

Deltagerbrev

Sendes pr. mail ca. en uge før festivalen til den mailadresse, du skriver på ved tilmelding.

Der sendes information om gruppeinddeling samt en deltagerliste med navn, postnr., by og telefonnummer, så du kan se, hvem af vennerne, der skal med og evt. arrangere fælleskørsel. 

Ønsker du nogle af disse oplysninger skjult på listen, kan der gives besked på mail til Birthe Simonsen ved tilmelding.

Medbring

Hjemmesko og udendørstøj.

Der kan ikke købes slik på festivalen, men der bliver mulighed for at handle i en 10'er-butik ved siden af Bethesda. Medbring max. 30 kr.

Flyers

Hent flyeren her.

Trykte flyers kan rekvireres på musik(at)imh.dk.

Flyer